Co všechno umí TvojePokladna?

TvojePokladne se postará o vše důležité, co potřebujete pro úspěšný přechod na elektronickou evidenci tržeb. Navazuje spojení s finanční správou, ukládá historii transakcí, třídí transakce na základě kategorii a spoustu dalšího.

Pro koho je vhodná TvojePokladna?

TvojePokladna je vhodná pro podnikatele, kteří si nepřejí měnit svoje zažité standarty a tou nejjednudušší cestou uspokojit nový zákon o EET.

Co potřebuji k aplikaci TvojePokladna?

Pro úspěšné evidování plateb a používání aplikace je zapotřebí mobilního telefonu nebo tabletu s operačním systémem Android, dále pak bluetooth tiskárnu a připojení k internetu.

Kolik mě to všechno bude stát?

K používání aplikace je zapotřebí bluetooth tiskárny, kterou vám TvojePokladna spolu s aplikací poskytne za 2999 Kč. Za samotnou aplikaci se pak platí měsíční poplatek ve výši 99Kč. Celkem tedy Vás naše řešení výjde na 2999 Kč jednorázově + 99 Kč na začátku každého dalšího měsíce. TvojePokladna je navíc bez závazků, můžete její používání kdykoliv ukončit.

Co když chci více než jednu pokladnu?

V ceně 99 Kč/měsíc můžete mít až dvě pokladní zařízení najednou. Za každou další pokladnu se účtuje poplatek 50 Kč/měsíc.

Jak objednat více než jednu pokladnu?

Pokud již máte účet u TvojePokladna, stačí si další pokladnu přidat na portálu v sekci "Můj účet". Pokud zatím uvažujete o pořízení, můžete si buď pořídit základní verzi aplikace a pokladnu si přidat nebo poslat email na info@tvojepokladna.cz a my za vás vše vyřešíme.

Umí aplikace skladové zásoby?

Cílem aplikace není změnit fungování vaší firmy a přizpůsobovat se na nové řešení. Proto se TvojePokladna zaměřuje výhradně na evidenci plateb, které si ovšem můžete kategorizovat a udělat si tak pořádek i na skladu.

Je v aplikaci možnost třídit zboží?

Ano, TvojePokladna nabízí možnost si definovat vlastní kategorie, které pak lze přiřadit ke každé položce při platbě. Díky tomu se při uzávěrce můžete podívat, jak si která kategorie vede v pridejích.

Jak poznám, že je pro mě aplikace vhodná?

Aplikaci spolu s tiskárnou lze vyzkoušet při rezervaci termínu na této stránce. Po zadání vašich údajů se Vám ozve některý z našich zástupců, který Vám vysvětlí jak zápujčka probíhá.

Je to vhodné i pro plátce DPH?

Ano, při registraci uživatelského účtu je možnost si vybrat, zda jste plátce nebo neplátce DPH. Plátci pak navíc při zadávání platby vybírají sazbu DPH účtovaného produktu.

Je v aplikaci možné měnit sazby DPH a jak je to s jejich aktualizací?

Aplikace se vždy řídí platnou legislativou. Pokud se tedy změní sazby DPH, tak se není potřeba o nic starat, TvojePokladna vyřeší vše za Vás.

Je odesílání dat bezpečné?

Bezpečnost je jedna z hlavních priorit při vývoji aplikace. Všechna data jsou zásílána přes naše programové rozhraní, které vytvářeli zkušení programátoři s několikaletou praxí v bankovnictví u předních mezinárodních korporací.

Co se stane, když vypadne síť?

I s tím TvojePokladna počítá. Pokud se stane, že z nějakého důvodu neodpovídá server finanční správy nebo nastane jakýkoliv jiný problém při odesílání tržby, tak si aplikace uloží data do lokální paměti a pokusí se je později znovu odeslat.

Existuje návod k ovládaní aplikace a tiskárny?

Uživatelská příručka je součástí každého balení. Obasahuje kroky prvního spuštění, ovládání aplikace a tiskárny. Vše tak, aby to zvládl úplně každý.

Co když zadám omylem špatnou platbu?

Při zadání špatné částky nebo položky lze chybný záznam v aktivním účtu kdykoliv smazat. Pokud je však účet odeslát na finanční úřad, tak je nutné vytvořit storno platbu stisknutím tlačítka "storno platby" v menu aplikace.

Lze stornovat platby i po delší době?

Platby lze stornovat ihned po vytisknutí účtenky nebo kdykoliv později.

Musím zapisovat cenu každého zboží/službu zvlášť nebo stačí celková cena nákupu?

Nemusíte, většina uživatelů naopat využívá TvojíPokladnu tak, že si nejdříve spočítají jednotlivé zboží a pak vše odešlou jako celkovou částku.

Jak vypadá výsledná účtenka?

Na účtenku se kromě celkové ceny tisknou i jednotlivé položky a informace o vašem podniku, které si můžete kdykoli přizpůsobit v nastavení.

Můžu si vytisknout exporty tržeb?

Všechny tržby jsou zálohovány na našem serveru a jsou kdykoliv dostupné buď přímo v aplikaci nebo po přihlášení na webu. Není proto již nadále nutné tisknout každodení uzávěrku a schraňovat nekonečné množství účtenek. Data si navíc můžete prohlédnout a vytisknou z pohodlí vašeho počítače.

Koupil jsem si jinou tiskárnu, můžu jí použít?

TvojePokladna funguje s většinou standardních bluetooth tiskáren, které jsou určeny pro tisk účtenek. Pokud jsi chcete být jistý, že vaše tiskárna bude kompatibilní, napište dotaz na naší podporu.

Kde se dají sehnat náhradní papíry do tiskárny?

Do našich tiskáren se používají standartní termální účtenkové papíry, které lze získat v téměř každém papírníctví nebo doplňcích pro kanceláře.

Mám v práci notebook, můžu na něm mít vaší aplikaci?

Bohužel ne, aplikace funguje pouze pro operační systém Android. Na vašem notebooku máte přístup pouze do historie plateb skrze webové rozhraní.

Co dělat v případě potíží?

Při potížích s příslušenstvím nebo aplikací samotnou prosím kontaktujte e-mailem naší podporu.