Získání certifkátu plátce

1Na vašem počítači se přihlašte se ke svému účtu daňového portálu EET na tomto odkaze.

Pokud nemáte účet k daňového portálu můžete si o něj zažádat online zde (nutnost datové schránky) nebo osobně na vašem finančním úřadě(doporučujeme).

2Vyberte položku nabídky NOVÝ CERTIFIKÁT (v menu nahoře). Pokud již máte certifikát vygenerovaný pokračujte na bod 6

3Zvolte možnost Vytvořit žádost v prohlížeči

4Nyní budete vyzváni k vytvoření nového hesla, heslo si dobře zapamatujte, není možné ho dodatečně zjistit, změnit ani odstranit!

5Po vložení hesla bude zobrazena žádost o certifikát. Pokračujte stisknutím tlačítka Odeslat žádost (Certifikát by měl být vydán během několika vteřin, pokud se tak nestane, je to důsledkem velkého počtu dotazů na server.)

6Nyní už máte vygenerovaný certifikát, je třeba ho ale spojit s vaším účtem TvojePokladna. Klikněte na tlačítko Vytvořit exportní soubor.

7Zadejte vaše heslo (z kroku 5) a pokračujte tlačítkem Potvrdit

8Zobrazí se vám hláška “Exportní soubor byl vytvořen…”. Stiskněte tlačítko Stáhnout exportní soubor a následně si tento soubor uložte na disk vašeho počítače.

Nastavení účtu TvojePokladna.cz

1Přihlašte se ke svému účtu TvojePokladna.cz na tomto odkaze: www.tvojepokladna.cz/portal/ (Přihlašovací údaje vám byly zaslány mailem nebo jsou uvedeny v návodu s logem TP v balení s tiskárnou. Pokud neznáte svoje údaje k přihlášení, kontaktujte podporu )

Prosíme použijte k regitraci počítač. Nevyužívejte tablet ani telefon. Také doporučujeme nepoužívat prohlížeč Firefox, nastává v něm problém s nahráním certifikátu. Použijte např. Internet Explorer.

2Zadejte nové heslo pro přihlášení do aplikace a stiskněte tlačítko Změnit heslo

3Vyplňte celý formulář s informacemi o vašem podnikání. Ujistěte se, že jste zadali stejné DIČ, které je uvedeno po přihlášení do daňového portálu. Pokračujte stisknutím tlačítka Odeslat

4Klikněte na pole s ikonou mraku(“Váš certifikát, formát p.12) a vyberte váš certifikát z prohlížeče souborů nebo jej jednoduše přetáhněte do tohoto pole. Pokud je soubor vložen, pole změní barvu na zelenou.

5Zadejte heslo k certifikátu (z kroku 4. kapitoly I.). Vyberte zda jste plátce DPH a zda budete účtovat ve zjednodušeném režimu. POZOR - Pokud jste plátce a nebudete účtovat s DPH nebo nemáte oprávnění od finančního úřadu k účtování ve zjednodušeném režimu a přesto jej využíváte, tak se dopouštíte přestupku za který aplikace nenese zodpovědnost.

6Po odeslání formuláře je váš účet připraven k EET. Na stránku portálu se můžete kdykoliv vrátit. Najdete zde detailní rozpis všech účtenek a přehled toho, kolik jste účtovali v posledních týdnech, měsících či roce a informace o vašem účtu.

Párování tiskárny bluetooth s pokladním zařízením

1Nyní budete potřebovat vaši termální tiskárnu a mobilní telefon nebo tablet (dále jen zařízení).

2Vyjměte tiskárnu z obalu a vložte roli s papírem do zásobníku tiskárny.

3Podržte tlačítko POWER a na tiskárně začne blikat červená kontrolka (nad tlačítkem power).

4Otevřete v zařízení nabídku Nastavení.

5V části bezdrátová připojení a sítě klepněte na Bluetooth.

6Klepnutím na spínač zapněte modul Bluetooth.

7Vyčkejte několik vteřin. V tabulce pod spínačem se za chvílí objeví tiskárna identifikována názvem zařízení (viz návod v balení). Klepněte na název zařízení Bluetooth.

8Postupujte podle pokynů a dokončete párování. Pokud se zobrazí výzva k zadání hesla, zadejte heslo dle letáku v krabici s tiskárnou (většinou 0000).

9Tiskárnu zatím nevypínejte, budete jí ještě potřebovat.

Tisk zkušební účtenky

1Otevřete aplikaci TvojePokladna na vašem zařízení. Pokud ji ještě nemáte, můžete si ji stáhnout v obchodě GooglePlay pod názvem: TvojePokladna nebo na odkaze zde.

2Po zapnutí aplikace se přihlaste ke svému účtu TvojePokladna.

3Nacházíte se v hlavním menu. Pod nápisem Tvoje pokladna se nachází kolonka o stavu tiskárny. S největší pravděpodobností je zde nápis Tiskárna nepřipojena. Klikněte na tuto kolonku a zobrazí se vám nabídka pro výběr tiskárny.

4V seznamu brzy uvidíte název připojené tiskárny. Klikněte na ni a tiskárna se sama propojí s aplikací.

5Kolonka tiskárny v aplikaci by se měla změnit do zelené barvy s nápisem Tiskárna připojena.

6Pokud ano, klikněte na velké modré tlačítko Nastavení.

7V prvním řádku se nachází nápis Test připojení k EET. Klikněte na tento řádek

8Dále stiskněte modré tlačítko Otestovat. (pozn. jedná se pouze o testovací data, na finanční úřad nebude odeslána žádná reálná částka)

9Pokud je vše v pořádku, bude vám vytištěna účtenka se zprávou “Připojení k EET proběhlo úspěšně”. Stejná zpráva se objeví i na displeji zařízení.

10Nyní jste připraveni naplno využívat aplikaci TvojePokladna. Všechny vaše účtenky budou zasílány k EET. Pamatujte, že je zapotřebí mít při každém účtování zapnutou tiskárnu a připojení k internetu. Pokud nejste připojeni k internetu nebo nastala jiná chyba při přenosu, naleznete neodeslané účtenky v sekci Historie.